Vertinimai: like | dislike
Aljansuose  sukurtas skyrelis kuriame bus rodomas žaidėjų iždo santykis iš paimtų, pridėtų resursų. Rasite paspaudę prie iždo - [?].



Žemėlapyje bus rodoma kurią gyvenvietę šiuo metu puolate, tai palengvins kitų žaidėjų "ferminima"
- Joa.lt
Vertinimai: like | dislike
1. Optimizuota puolimų sistema, puolimai dabar vyks tik kas 1 minutę,  bet tai išeis į gerą, nes  tarkim kitas žaidėjas užpuls kaimą kuriame jūs nesate, ir vistiek gausite ataskaitą net nenuėjus į tą kaimą.
---------
2. Jeigu gausite naujų ataskaitų, nebereiks atnaujinti puslapio jog jums apie tai praneštų (dabar bus taip kaip su žinutėmis).

---------
3. Pataisyti aljanso pastatai (klėtis ir sandėlis), dabar didės talpa net ir po 20 pastatų lygio.
3.1 Pridėti 2 nauji pastatai aljansuose:
Rezidencija - visiems aljanso nariams padidės kultūros taškų gavyba.
Rotušė - visiems aljanso nariams patrumpės švenčių laikas.
---------
4. Nustatymai -> Parinktys,  skiltyje pridėti žaidimo pranešimų garso nustatymai.

---------
5. Nuo šiol kultūros taškai atsinaujins kas 1 minutę, ir nebus būtina nueiti į rezidencija ar valdovų rūmus jog kultūros taškai prisidėtų.
Rotušės šventės automatiškai užsibaigs ir kultūros taškai prisidės nenuėjus į rotušę.
---------
6. Paslaugose už auksinius sukurti artefaktų skiltis. Šiuo metu ten jau yra kultūros taškų artefaktas.

---------
7. Pakeista  karių gamybos sistema. Anksčiau būdavo jog nusipirkus greitesnį karių gamybos bonusą, jis būdavo pritaikomas tik naujoms karių partijoms, nuo šiol visoms partijoms bus greitesnis laikas jei tik bonusas bus aktyvus, kitu atveju bus įprastas gamybos greitis.
---------
8. Sukurti 9 nauji karžygio daiktai:
Samdinio šalmas - 10% greičiau treniruojami kariai kareivinėse.
Kario šalmas - 15% greičiau treniruojami kariai kareivinėse.
Lyderio šalmas - 20% greičiau treniruojami kariai kareivinėse.
---------
Raitelio šalmas - 10% greičiau treniruojami kariai arklidėse.
Artilerijos šalmas - 15% greičiau treniruojami kariai arklidėse.
Sunkiosios artilerijos šalmas - 20% greičiau treniruojami kariai arklidėse.
---------
Lengvi regenaracijos šarvai - Karžygio gyvybės atsistatymas padidėja 100% per dieną.
Regenaracijos šarvai - Karžygio gyvybės atsistatymas padidėja 150% per dieną.
Sunkūs regenaracijos šarvai - Karžygio gyvybės atsistatymas padidėja 200% per dieną.
- Joa.lt
Vertinimai: like | dislike
Sukurta natarų gentis, ji pasirodys tik nuo sekančio turo, jie automatiškai vystys kaimų ekonomiką, bei įkurdinės gyvenvietęs.

Žemėlapyje pakeisti kaimų paveiksliukai:

0-250 pop:

250-500 pop:

500-750 pop:

daugiau nei 750 pop:


Pakeistas karžygio daiktų atvaizdavimas:
- Joa.lt
Vertinimai: like | dislike
Sukurtas naujas karžygio daiktas -  meno kūrinys, jį panaudojus gausite iki 2500 kultūros taškų.
Sukurtas karžygio daiktų supirkimas už sidabrinius.
- Joa.lt
Tapimas ferma
Ką reiškia tapimas ferma?
Tai toks dalykas, kai tave kiekvieną dieną puola vienas ar keli kiti žaidėjai.
Pagrindai
Geriausia gynyba: slėptuvė. Jeigu esate galas, suderinkite ją su spąstine.
Pastatyti slėptuvę yra labai pigu, ir beveik kiekvienas žaidėjas ją turi. Slėptuvė apsaugo jus nuo to, kad prarastumėte viską. Jūs turėtumėte ją pasistatyti net kai dar nesate (kolkas) tapę ferma.
Visuomet turėkite tokio lygio slėptuvę, kad galėtumėte apsaugoti savo resursus. Jei nebus perteklių – sutaupysite savo laiką būdami prisijungę.
Jeigu jus puola germanas, tada įsitikinkite, kad tik 80% jūsų slėptuvės galimybių yra išnaudota, nes germanai turi tokią savybę, kuri leidžia jiems pavogti 20% jūsų slėptuvėje saugomų resursų, jei slėptuvė pilnai užpildyta.
Turgavietė. Resursai, kuriuos jūs siūlote turgavietėje taip pat bus išgrobstyti, jeigu žaidėjo kariai dar turės vietos resursams po to, kai pasisavins visus jūsų resursus iš klėties ir sandėlio.
Psichologiniai aspektai
Žinoti kaip žaisti yra vienas dalykas, tačiau būti geru diplomatu ir turėti stiprią valią yra taip pat svarbu, ypač žaidėjui, kuris ginasi.
- Visados išlikite draugiški ir ramūs!
- Draugai kaimynystėje gali padėti.
- Ginkitės išradingai.
- Galvokite apie galimas pasekmes.
- Nenusiteikite neigiamai, jeigu nepavyksta.
Pradžioje, žmogus, kuris jus verčia ferma, nori tik jūsų resursų, tačiau jeigu jūs pradėsite jį įžeidinėti, jis norės jus sunaikinti, ir situacija tik pablogės.
Strategijos
Kiekvienos strategijos tikslas yra stengtis, kad puolantis žmogus nieko negautų, o ne kad prarastų ką nors puldamas jus.
1. Šykštuolis
Slėptuvė yra pagrindinis jūsų ginklas. Pakelti jos lygį iki tokio, kad net germanas negautų nieko, net kai jūs nebūsite prisijungęs pusiaudienį. Pastebėję puolimą:
- Pastatykite ką nors tam, kad išnaudoti dalį slėptuvėje netelpančių resursų.
- Išsiųskite likusius netelpančius resursus kitur.
Nepamirškite, kad germanas gali ištuštinti 20% jūsų slėptuvės, jei jinai yra užpildyta iki galo. Jeigu jis bent ką nors gaus, jis tikrai grįš dar kartą.
2. Ežys
Apsaugokite savo resursus tokiu pat būdų kaip ir "Šykštuolis", tačiau tuo metu pasistatykite reikiamą kariuomenę, kuri sugebėtų sunaikinti puolančio žaidėjo karius. Tam, kad paskaičiuoti, kiek karių jums reikės priešo armijai sunaikinti, vartokite mūšių simuliatorių.
Diplomatija
Įsidėmėkite, kad daug dalykų yra paremti psichologija. Toliau išvardintos strategijos gali būti vadinamos psichologinėmis:
1. Susiraskite aljansą. Jūsų tikslas yra susirasti gerą ir gerai žinomą aljansą, kurio jus atakuojantis žmogus vienas negalėtų įveikti. Daugeliu atveju jūs netgi atgausite pavogtus resursus, tačiau žinokite, kad kurie žaidėjai jus puls vien dėl to, kad esate tam tikrame aljanse.
2. Tiesioginis kontaktas su puolėju. Labai sudėtingas klausimas. Štai milžinas pavertė nykštuką savo ferma. Ar yra įmanoma įtikinti jį sustoti? – Būtent!
Yra viena priežastis: paprastas mandagumas. Jūsų žinutėje turi būti gražiai ir draugiškai prašoma sustabdyti puolimus. Tačiau ne kiekvienas mėgsta žodį „Prašššššššššššššauuuuuuuuuuuuuuuu” kiekvienoje eilutėje, todėl nepersistenkite.
Nėra jokios garantijos, kad žaidėjas nustos jus pulti, bet daugeliu atvejų tai nors šiek tiek padės.
Jeigu jūs nesate tikras, kad galite parašyti laišką, kuris atneštų jums naudos, geriau išvis nerašykite. Puolėjas gali pasijusti įžeistas ir tik padidins atakų kiekį.
3. Susisiekite su aljansu. Paprašykite savo aljanso pagalbos arba kad susisiektų su puolėju aljansu. Gal jie padės jums.
Žaidime galite pasirinkti vieną iš trijų genčių - romėnų, galų ir germanų. Kiekviena gentis turi savų privalumų ir trūkumų. Taip pat skiriasi kiekvienos genties karinės pajėgos. Taigi, svarbu pasirinkti tą gentį, kuri labiausiai atitinka Jūsų žaidimo stilių.
CNTR.finx.lt WTOP.US TOPWAP.LT