Vertinimai: like | dislike
Aljansuose  sukurtas skyrelis kuriame bus rodomas žaidėjų iždo santykis iš paimtų, pridėtų resursų. Rasite paspaudę prie iždo - [?].



Žemėlapyje bus rodoma kurią gyvenvietę šiuo metu puolate, tai palengvins kitų žaidėjų "ferminima"
- Joa.lt
Vertinimai: like | dislike
1. Optimizuota puolimų sistema, puolimai dabar vyks tik kas 1 minutę,  bet tai išeis į gerą, nes  tarkim kitas žaidėjas užpuls kaimą kuriame jūs nesate, ir vistiek gausite ataskaitą net nenuėjus į tą kaimą.
---------
2. Jeigu gausite naujų ataskaitų, nebereiks atnaujinti puslapio jog jums apie tai praneštų (dabar bus taip kaip su žinutėmis).

---------
3. Pataisyti aljanso pastatai (klėtis ir sandėlis), dabar didės talpa net ir po 20 pastatų lygio.
3.1 Pridėti 2 nauji pastatai aljansuose:
Rezidencija - visiems aljanso nariams padidės kultūros taškų gavyba.
Rotušė - visiems aljanso nariams patrumpės švenčių laikas.
---------
4. Nustatymai -> Parinktys,  skiltyje pridėti žaidimo pranešimų garso nustatymai.

---------
5. Nuo šiol kultūros taškai atsinaujins kas 1 minutę, ir nebus būtina nueiti į rezidencija ar valdovų rūmus jog kultūros taškai prisidėtų.
Rotušės šventės automatiškai užsibaigs ir kultūros taškai prisidės nenuėjus į rotušę.
---------
6. Paslaugose už auksinius sukurti artefaktų skiltis. Šiuo metu ten jau yra kultūros taškų artefaktas.

---------
7. Pakeista  karių gamybos sistema. Anksčiau būdavo jog nusipirkus greitesnį karių gamybos bonusą, jis būdavo pritaikomas tik naujoms karių partijoms, nuo šiol visoms partijoms bus greitesnis laikas jei tik bonusas bus aktyvus, kitu atveju bus įprastas gamybos greitis.
---------
8. Sukurti 9 nauji karžygio daiktai:
Samdinio šalmas - 10% greičiau treniruojami kariai kareivinėse.
Kario šalmas - 15% greičiau treniruojami kariai kareivinėse.
Lyderio šalmas - 20% greičiau treniruojami kariai kareivinėse.
---------
Raitelio šalmas - 10% greičiau treniruojami kariai arklidėse.
Artilerijos šalmas - 15% greičiau treniruojami kariai arklidėse.
Sunkiosios artilerijos šalmas - 20% greičiau treniruojami kariai arklidėse.
---------
Lengvi regenaracijos šarvai - Karžygio gyvybės atsistatymas padidėja 100% per dieną.
Regenaracijos šarvai - Karžygio gyvybės atsistatymas padidėja 150% per dieną.
Sunkūs regenaracijos šarvai - Karžygio gyvybės atsistatymas padidėja 200% per dieną.
- Joa.lt
Vertinimai: like | dislike
Sukurta natarų gentis, ji pasirodys tik nuo sekančio turo, jie automatiškai vystys kaimų ekonomiką, bei įkurdinės gyvenvietęs.

Žemėlapyje pakeisti kaimų paveiksliukai:

0-250 pop:

250-500 pop:

500-750 pop:

daugiau nei 750 pop:


Pakeistas karžygio daiktų atvaizdavimas:
- Joa.lt
Vertinimai: like | dislike
Sukurtas naujas karžygio daiktas -  meno kūrinys, jį panaudojus gausite iki 2500 kultūros taškų.
Sukurtas karžygio daiktų supirkimas už sidabrinius.
- Joa.lt
Gyvenviečių užkariavimas
Pasirengimas:
Senatoriaus, germanų vado arba kunigaikščio gavimas. Kad gautumėte vieną iš jų, jums reikės jį atrasti savo akademijoje, kuri turi būti 20 lygio. Jums taip pat reikia 5 lygio susibūrimo vietos kaip germanui, arba 10 lygio, jeigu esate galas arba romėnas. Po to, kai jį atrandate, jau galite jį statyti savo valdovo rūmuose arba rezidencijoje, jeigu joje jau nesate statę kolonistų.
* Senatorius (romėnas) yra labiau iškalbus ir įtikinantis. Jis gali sumažinti ištikimybę (lojalumą) nuo 20% iki 30% kiekvieną kartą.
* Germanų vadas (germanas) yra pigesnis ir gali sumažinti ištikimybę nuo 20 iki 25%.
* Kunigaikštis (galas) yra 20% greitesnis už kitus ir gali sumažinti ištikimybę nuo 20 iki 25%.
Gyvenvietė bus užkariauta, kai ištikimybė buvusiam valdovui pasieks 0%, ir civiliniai gyventojai nuspręs prisidėti prie jūsų imperijos. Ištikimybės sumažinimo reikšmės yra nurodytos optimistiniu variantu, nes dėl moralės priedo tiek daug ištikimybės sumažinti kas kart jiems gali nepavykti. Po to kai ištikimybė pasiekė 0% jūsų pagrindinis karys - senatorius, germanų vadas arba kunigaikštis - pradings, o kariai saugoję jį pasiliks gyvenvietėje jai apsaugoti.
Puolimas:
Užkariaujamos gyvenvietės. Tik tos gyvenvietės, kurios nėra sostinės, gali būti užgrobtos, nesvarbu kuriose yra valdovo rūmai.
Jūs galite užkariauti kaimą tik nugriovę rezidenciją ar valdovo rūmus, jeigu turite pakankamai kultūros taškų ir jeigu kaimas, kurį jūs norite užgrobti, nėra sostinė.
Puolimo bangos. Užkariavimas turėtų susidaryti iš bangų, nes siūsti visus karius iš kart yra labai kvaila. Pirma banga, vadinama išvalomoji, panaikina visus gynėjus. Antra banga katapultos griauna rezidenciją ar valdovo rūmus. Ir tik pačioje pabaigoje turėtų būti siunčiamas senatorius, germanų vadas arba kunigaikštis.
Tarkime, kad jūs turite 3000 imperionų, 60 katapultų ir 2 senatorius:
1. 2700 imperionų atakuodami išvalo priešininko karius.
2. 150 imperionų ir katapultos griaus rezidenciją arba valdovo rūmus. Tai taip pat turi būti ataka, nes kitaip katapultos nešaudys.
3. 150 imperionų ir senatoriai vėl puola atakos būdu, nes kitu atveju senatoriai neatliks savo darbo.

Kartokite žingsnius 1 ir 3 kiek tiek reikės. Nepamirškite išžvalgyti, ar jūsų auka neatsistatė rezidencijos ar valdovų rūmų!

Pastaba: visi unikalūs genčių pastatai (sienos, spąstinė arba alaus darykla) bus sugriauti ir juos reikės statyti iš naujo. Jeigu iš užkariautos gyvenvietės dar seno savininko buvo įkurtos ar užkariautos kitos gyvenvietės, atitinkamos plėtros pozicijos bus laikomos išnaudotomis ir toliau. Kiekvienas užkariavimas sukelia visų pastatų sumažėjimą vienu lygiu.
Po puolimo:
Atstatykite rezidenciją ar valdovo rūmus kaip galima greičiau tam, kad pakeltumėte ištikimybę. Taip pat tame kaime turėkite rimtą armiją, pasiruošusią gintis, ir keletą šnipų. Gyvenvietės lojalumo prieaugis per valandą yra lygus valdovų rūmų arba rezidencijos lygiui. Pavyzdžiui, esant 5 rezidencijos arba valdovų rūmų lygiui lojalumas per valandą auga 5%.
Gyvenvietei užkariavus, visos jai priklausančios pajėgos įskaitant pastiprinimus bei esančius kelyje, dingsta. Be to pradingsta visi išradimai akademijoje ir griūna sienos. Kartu griūna visi unikalūs genčių pastatai, tokie kaip arklių girdykla. Visa tai įvyksta netgi kai žaidėjas pats užkariauja nuosavą gyvenvietę.
Nuo ko priklauso numušamo lojalumo dydis?:
Numušamo lojalumo dydis priklauso nuo kelių faktorių:
- Puolėjo ir besiginančiojo populiacijų
- Didžiųjų švenčių puolančiame ir besiginančiame miestuose
- Genties
- Atsitiktinumo
Žaidime galite pasirinkti vieną iš trijų genčių - romėnų, galų ir germanų. Kiekviena gentis turi savų privalumų ir trūkumų. Taip pat skiriasi kiekvienos genties karinės pajėgos. Taigi, svarbu pasirinkti tą gentį, kuri labiausiai atitinka Jūsų žaidimo stilių.
CNTR.finx.lt WTOP.US TOPWAP.LT