Vertinimai: like | dislike
Taigi padaryti šiokie tokie atnaujinimai:
*Subalancuotos sienos.
*Padaryta, kad aliance tebūtų galima turėti 5 narius.
*Sutvarkyta klaida, per kuria galėdavai save pulti.
*Padaryta, kad matytumėte kokie daigtai yra uždėti ant karžygio.
*Sukurta funkcija pasikeisti nick spalvą už auksinius.
Ir daug kitų mažų pakeitimų/sutvarkymų kurių nepaminėjau. Atnaujinimai yra nedideli, bet stengiuosi padaryti šiokius tokius pakeitimus.
- Joa.lt
Vertinimai: like | dislike
Aljansuose  sukurtas skyrelis kuriame bus rodomas žaidėjų iždo santykis iš paimtų, pridėtų resursų. Rasite paspaudę prie iždo - [?].



Žemėlapyje bus rodoma kurią gyvenvietę šiuo metu puolate, tai palengvins kitų žaidėjų "ferminima"
- Joa.lt
Vertinimai: like | dislike
1. Optimizuota puolimų sistema, puolimai dabar vyks tik kas 1 minutę,  bet tai išeis į gerą, nes  tarkim kitas žaidėjas užpuls kaimą kuriame jūs nesate, ir vistiek gausite ataskaitą net nenuėjus į tą kaimą.
---------
2. Jeigu gausite naujų ataskaitų, nebereiks atnaujinti puslapio jog jums apie tai praneštų (dabar bus taip kaip su žinutėmis).

---------
3. Pataisyti aljanso pastatai (klėtis ir sandėlis), dabar didės talpa net ir po 20 pastatų lygio.
3.1 Pridėti 2 nauji pastatai aljansuose:
Rezidencija - visiems aljanso nariams padidės kultūros taškų gavyba.
Rotušė - visiems aljanso nariams patrumpės švenčių laikas.
---------
4. Nustatymai -> Parinktys,  skiltyje pridėti žaidimo pranešimų garso nustatymai.

---------
5. Nuo šiol kultūros taškai atsinaujins kas 1 minutę, ir nebus būtina nueiti į rezidencija ar valdovų rūmus jog kultūros taškai prisidėtų.
Rotušės šventės automatiškai užsibaigs ir kultūros taškai prisidės nenuėjus į rotušę.
---------
6. Paslaugose už auksinius sukurti artefaktų skiltis. Šiuo metu ten jau yra kultūros taškų artefaktas.

---------
7. Pakeista  karių gamybos sistema. Anksčiau būdavo jog nusipirkus greitesnį karių gamybos bonusą, jis būdavo pritaikomas tik naujoms karių partijoms, nuo šiol visoms partijoms bus greitesnis laikas jei tik bonusas bus aktyvus, kitu atveju bus įprastas gamybos greitis.
---------
8. Sukurti 9 nauji karžygio daiktai:
Samdinio šalmas - 10% greičiau treniruojami kariai kareivinėse.
Kario šalmas - 15% greičiau treniruojami kariai kareivinėse.
Lyderio šalmas - 20% greičiau treniruojami kariai kareivinėse.
---------
Raitelio šalmas - 10% greičiau treniruojami kariai arklidėse.
Artilerijos šalmas - 15% greičiau treniruojami kariai arklidėse.
Sunkiosios artilerijos šalmas - 20% greičiau treniruojami kariai arklidėse.
---------
Lengvi regenaracijos šarvai - Karžygio gyvybės atsistatymas padidėja 100% per dieną.
Regenaracijos šarvai - Karžygio gyvybės atsistatymas padidėja 150% per dieną.
Sunkūs regenaracijos šarvai - Karžygio gyvybės atsistatymas padidėja 200% per dieną.
- Joa.lt
Vertinimai: like | dislike
Sukurta natarų gentis, ji pasirodys tik nuo sekančio turo, jie automatiškai vystys kaimų ekonomiką, bei įkurdinės gyvenvietęs.

Žemėlapyje pakeisti kaimų paveiksliukai:

0-250 pop:

250-500 pop:

500-750 pop:

daugiau nei 750 pop:


Pakeistas karžygio daiktų atvaizdavimas:
- Joa.lt
Hunai
*
Hunų kariniai įgūdžiai buvo puikiai žinomi visame senovės pasaulyje. Jų raiti lankininkai kėlė baimę priešų širdyse ir visa jų visuomenė telkėsi į karinę plėtrą. Jie mėgo kautis raiti ir, prieš leisdamiesi į neatremiamą antpuolį, priešus apiberdavo strėlėmis.

Hunų karalius daug laiko praleis jodinėdamas ir apiplėšinėdamas priešus. Agresyvi genties prigimtis sumaniam vadovui leidžia smogti į skaudžiausią priešo vietą. Dėl greičio ir didžiulės puolimo galios hunų raiteliai puikiai tinka šiai užduočiai. Vis dėlto turbūt bus sunku apsiginti, ir hunams gali tekti prašyti, kad padėtų draugai iš kitų genčių.

Ši gentis – puikus pasirinkimas patyrusiems, naujų iššūkių ieškantiems žaidėjams.
GENTIES YPATUMAI:
1. Daugybė greitų ir stiprių raitelių.
2. Silpna laikinos sienos teikiama apsauga.
3. Tikrai gerų gynybos karių trūkumas.
4. Prekeiviai sugeba gabenti iki 500 išteklių vienetų, greitis yra 20 langelių per valandą.
5. Labai greitos raitelių armijos su raitu karžygiu. Raitelių armija juda 3 laukeliais greičiau.
6. Papildomas pastatas: plėtros galimybes pagerinantis valdymo centras.
7. Vietininkai priešo kaimo lojalumą sumažina 15-30 proc.
KARINĖS PAJĖGOS:
Žaidime galite pasirinkti vieną iš trijų genčių - romėnų, galų ir germanų. Kiekviena gentis turi savų privalumų ir trūkumų. Taip pat skiriasi kiekvienos genties karinės pajėgos. Taigi, svarbu pasirinkti tą gentį, kuri labiausiai atitinka Jūsų žaidimo stilių.
CNTR.finx.lt WTOP.US TOPWAP.LT