Vertinimai: like | dislike
1. Optimizuota puolimų sistema, puolimai dabar vyks tik kas 1 minutę,  bet tai išeis į gerą, nes  tarkim kitas žaidėjas užpuls kaimą kuriame jūs nesate, ir vistiek gausite ataskaitą net nenuėjus į tą kaimą.
---------
2. Jeigu gausite naujų ataskaitų, nebereiks atnaujinti puslapio jog jums apie tai praneštų (dabar bus taip kaip su žinutėmis).

---------
3. Pataisyti aljanso pastatai (klėtis ir sandėlis), dabar didės talpa net ir po 20 pastatų lygio.
3.1 Pridėti 2 nauji pastatai aljansuose:
Rezidencija - visiems aljanso nariams padidės kultūros taškų gavyba.
Rotušė - visiems aljanso nariams patrumpės švenčių laikas.
---------
4. Nustatymai -> Parinktys,  skiltyje pridėti žaidimo pranešimų garso nustatymai.

---------
5. Nuo šiol kultūros taškai atsinaujins kas 1 minutę, ir nebus būtina nueiti į rezidencija ar valdovų rūmus jog kultūros taškai prisidėtų.
Rotušės šventės automatiškai užsibaigs ir kultūros taškai prisidės nenuėjus į rotušę.
---------
6. Paslaugose už auksinius sukurti artefaktų skiltis. Šiuo metu ten jau yra kultūros taškų artefaktas.

---------
7. Pakeista  karių gamybos sistema. Anksčiau būdavo jog nusipirkus greitesnį karių gamybos bonusą, jis būdavo pritaikomas tik naujoms karių partijoms, nuo šiol visoms partijoms bus greitesnis laikas jei tik bonusas bus aktyvus, kitu atveju bus įprastas gamybos greitis.
---------
8. Sukurti 9 nauji karžygio daiktai:
Samdinio šalmas - 10% greičiau treniruojami kariai kareivinėse.
Kario šalmas - 15% greičiau treniruojami kariai kareivinėse.
Lyderio šalmas - 20% greičiau treniruojami kariai kareivinėse.
---------
Raitelio šalmas - 10% greičiau treniruojami kariai arklidėse.
Artilerijos šalmas - 15% greičiau treniruojami kariai arklidėse.
Sunkiosios artilerijos šalmas - 20% greičiau treniruojami kariai arklidėse.
---------
Lengvi regenaracijos šarvai - Karžygio gyvybės atsistatymas padidėja 100% per dieną.
Regenaracijos šarvai - Karžygio gyvybės atsistatymas padidėja 150% per dieną.
Sunkūs regenaracijos šarvai - Karžygio gyvybės atsistatymas padidėja 200% per dieną.
- Acill
Vertinimai: like | dislike
Sukurta natarų gentis, ji pasirodys tik nuo sekančio turo, jie automatiškai vystys kaimų ekonomiką, bei įkurdinės gyvenvietęs.

Žemėlapyje pakeisti kaimų paveiksliukai:

0-250 pop:

250-500 pop:

500-750 pop:

daugiau nei 750 pop:


Pakeistas karžygio daiktų atvaizdavimas:
- Acill
Vertinimai: like | dislike
Sukurtas naujas karžygio daiktas -  meno kūrinys, jį panaudojus gausite iki 2500 kultūros taškų.
Sukurtas karžygio daiktų supirkimas už sidabrinius.
- Acill
Vertinimai: like | dislike
Pataisytos kelios smulkios klaidos su pastatais, prisijungusiems žaidėjams įdėtos naujienos
- Acill
Germanų vadas
*
Germanai išrenka iš savo gretų vadą. Vienas pagrindinių jo tikslų - įkalbėti priešininko gyventojus prisijungti prie Jūsų tautos. Kuo dažniau jis kalba šalia priešininko sienų, tuo labiau senka gyventojų lojalumas esamai valdžiai - iki tol, kol jie nusprendžia prisijungti prie šio vado atstovaujamos valstybės.
* Puolimo pajėgumas: 40
* Gynybos pajėgumas prieš pėstininkus: 60
* Gynybos pajėgumas prieš raitelius: 40
* Greitis: 4 laukų per valandą
* Gali panešti resursų: 0 vnt.
* Išlaikymas: 4
* Paruošimo laikas: 19:35:00
Kaina:
* 35500 * 26600 * 25000 * 27200
* PAPILDOMI REIKALAVIMAI:
Akademija lygis 20, Susibūrimo vieta lygis 5
Žaidime galite pasirinkti vieną iš trijų genčių - romėnų, galų ir germanų. Kiekviena gentis turi savų privalumų ir trūkumų. Taip pat skiriasi kiekvienos genties karinės pajėgos. Taigi, svarbu pasirinkti tą gentį, kuri labiausiai atitinka Jūsų žaidimo stilių.
CNTR.finx.lt WTOP.US TOPWAP.LT